Bukefalos 28 år!

Kattbilder #9

Väcker mig varje morgon och tycker sedan att vi ska slumra såhär. Känns lite needy... 😅🥰
20240222_013306.jpg
 
Nu är vår nya familjemedlem här! Modig tjej som trots att hon bara varit här några timmar har spanat in hela huset, ätit, gått på lådan och gosat massor 🥰

När hon vill vila trycker hon fortfarande in sig under soffan dock.
 

Bifogade filer

  • 20240224_145159.jpg
    20240224_145159.jpg
    178 KB · Visningar: 85
Jag önskar att det skulle fungera men jag är allergisk. Tål devons men inte andra katter.

Det kom upp en Devon omplaceringsgrupp i mitt flöde på FB. Tyvärr klickade jag bort den och nu hittar jag den inte på FB på datorn. Men du kanske kan snoka lite?
 
Jag är så upp över öronen kär i vår nya familjemedlem, så knäppt när hon bara bott här i några dagar men hon är så fin och så perfekt i temperament. Passar in så bra i vår familj 🥰
 

Bifogade filer

  • 20240227_153420.jpg
    20240227_153420.jpg
    222,5 KB · Visningar: 48

Liknande trådar

Övr. Katt Nån som har huskatt Ragchilla 😻(Ragdoll/Chinchilla perser) katt och kan berätta lite om deras lynne, arbete med pälsen osv? Och om den...
Svar
14
· Visningar
2 507
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
559
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 632
Senast: cherie
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp