Kattbilder #9

Lilla gosegull. đŸ„č Hon ligger som vanligt med skuldran pĂ„ mitt ben, men nu Ă€r hon sĂ„ trött, sĂ„ trött. NĂ€r hon somnar trillar huvudet lĂ„ngsamt, lĂ„ngsamt ner pĂ„ andra sidan om mitt ben. Det Ă€r nog bĂ€st att jag gĂ„r och lĂ€gger mig nu sĂ„ att vi kan sova i sĂ€ngen istĂ€llet.

IMG_20240121_001331.jpg
 
Jag skaffade ju ett nattduksbord dĂ€r Älvas mysgrotta (som egentligen Ă€r avsedd för Kallax-hyllor) passade bra in. Nu svĂ€mmar mitt hjĂ€rta över varje gĂ„ng jag ser att hon anvĂ€nder sig av den. đŸ„čđŸ„°

IMG_20240128_141524.jpg
 

Liknande trÄdar

Övr. Katt NĂ„n som har huskatt Ragchilla đŸ˜»(Ragdoll/Chinchilla perser) katt och kan berĂ€tta lite om deras lynne, arbete med pĂ€lsen osv? Och om den...
Svar
14
· Visningar
2 448
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-Ă„rig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försĂ€kring. Ägaren idag har IF stora kattförsĂ€kring, antar att...
Svar
7
· Visningar
514
Senast: Catsu
·
Övr. Katt NĂ€sta helg ska vi sannolikt hĂ€mta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-Ă„rig ragdoll. Jag och min man har gĂ„tt i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 413
Senast: cherie
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 Är och vovvarna Äka norrut frÄn SkÄne pÄ vÄr allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
374

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp