Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ja hatar med sandren utanför.. hrm Men idag tröttande jag och satte på dörren till toahuset och satte in katten. Tillslut kom han ut. Vet inte hur lång tid det tog, men ut kom han iaf! Är så stolt nu! Hoppas det hjälper lite mer,, han ska ju gräva så extremt annars.. han ställer sig utanför lådan o går in med framtassarna för att gräva.. så det kan han ju inte mer,,, hoppas på det bästa
Ena katten har kommit på att om lådan är full så är badkaret lika bra att kissa och bajsa i.
Rätt ekonomiskt måste jag säga
Bara att ta upp bajset och spola ner i toan och spola bort kisset, sen är det dags för sanering av badkaret
Blir nog dyrare i längden
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Fast om nu kunskapen är så stor så borde väl ändå den rätta kommentaren vara ”Kolla upp uppfödaren noga, titta på resultat från BPH, se...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...