Kattsnack 10

När jag pratade med Folksam så sa killen att de överväger att höja vetvårdsförsäkringen eftersom priserna skenat de sista åren. Det är tydligen något som behandlas högre upp. Jag sa att det var en mycket bra idé. '60 kommer man inte långt med.

Jag fick något erbjudande från Hedvig efter att ha varit inne och kollat på deras hemsida. Väljer jag premium är det 160, men 859/månaden 2500 självrisk och sedan 15%. Noll självrisk 1200/månad. Standard också '60. Jag tror att Agria har '90?
 
Hehehe, Megaras klor klipptes mycket kort och fint så nu får hon inte lika bra grepp när hon kör klorna i mig.

Funderar på om jag ska beställa RC torrisarna för Megaras mage eller inte. Fortfarande sur över att jag lyckades ha ner glasburken från hyllan och den gick i tusen bitar.
 
Jag lämnade soffan för att börja göra mig iordning för sänggång. När jag håller på att gå sidledes för att komma fram mellan soffan och soffbordet så fastnar jag plötsligt på något med ena byxbenet. Förvånat kollar jag bakåt. Då ser jag Juno med båda framtassarna fastkloade i mitt knäveck och stora runda ögon fästa på mig. "Nej, nej, matte. Stanna kvar du."
 
De senaste par dagarna så har Alice ätit sin blötmat med större aptit påpekade min mamma och undrade om hon åt av sitt torrfoder. Jag svarade ja förvånat men kom på senare att det inföll nog lagom tills hon fick den andra blötmaten! :laugh:
Hon brukar bara äta Gourmet kyckling (vägrar andra smaker), men har fått deras Gravy delight kyckling förut och tyckt om den också.
Nu hade jag hittat gravy delight i en annan mataffär som jag provade och köpte 5 st .... Tydligen gillar hon den mera :p

Sååå... nu måste jag väl handla i den andra mataffären i fortsättningen? :p
 
De senaste par dagarna så har Alice ätit sin blötmat med större aptit påpekade min mamma och undrade om hon åt av sitt torrfoder. Jag svarade ja förvånat men kom på senare att det inföll nog lagom tills hon fick den andra blötmaten! :laugh:
Hon brukar bara äta Gourmet kyckling (vägrar andra smaker), men har fått deras Gravy delight kyckling förut och tyckt om den också.
Nu hade jag hittat gravy delight i en annan mataffär som jag provade och köpte 5 st .... Tydligen gillar hon den mera :p

Sååå... nu måste jag väl handla i den andra mataffären i fortsättningen? :p
Klart du måste!!
 
Bra där! Mkt väluppfostrat av dig 👏🏽
Alice tackar och bockar, det var flera år av hårt arbete!
20240419_191025.jpg
 
Den går att beställa på bitiba.
Var tvungen att kolla, och de finns tyvärr bara i flerpack med fyra olika smaker.

Det var flera år sedan när jag brukade köpa såna flerpack Gourmet som Alice till slut ställde ned sin tass och tydligt visade att hon ville inte ha annat än kyckling..! (Kom ivrigt men nosade på tallriken och vände besviket om när det inte var kyckling, lämnade tallriken orörd 😅)

Och ja, jag har sedan dess fått köpa flera enstaka påsar istället för i pack.. 😅
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 841
Senast: bollen__
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 110
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 433
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 399

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp