Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Men har haft kontakt med min vän som är veterinär. Efter lite kortison så har hon ätit och busat.Med feber?
Kortison är bra grejer. En timme efter en tablett har hon både lekt och ätit en hel portion mat.Visa bifogad fil 35763
Den planen som finns är att tillsammans med min vän som är veterinär ge det några månader och se hur det utvecklar sig. Under förutsättningar att hon inte blir allvarligare sjuk. Hittills har hon blivit lindrigare sjuk.Har ni någon plan hur ni ska gå vidare? Ska du kastrera på samma klinik som föreslog gastroskopi? Tänker att då kanske man kan göra båda samtidigt så blir det en sövning mindre
Svarar hon så bra på kortison skulle jag kombinerat med kräkningar och matleda verkligen misstänka något åt magtarmhållet?
Det är ändå väldigt sympatiskt av dina katter att vara sällskapliga mot kattvakt! Gör det ju enklare att få kattvakt liksomHerregud vad tomt det är hemma! Hälsade på katterna igår och Sauron var lite kelen men dom andra två mest Så idag har dom fått sköta sig själva. Bror har erkänt att det är lite mysigt att ha dom där och katterna a v g u d a r honom farsan har samma effekt, är lite avundsjuk
Visa bifogad fil 35837
Nöjd Sauron, varm och halvkvävd bror
Är din bror singelHerregud vad tomt det är hemma! Hälsade på katterna igår och Sauron var lite kelen men dom andra två mest Så idag har dom fått sköta sig själva. Bror har erkänt att det är lite mysigt att ha dom där och katterna a v g u d a r honom farsan har samma effekt, är lite avundsjuk
Visa bifogad fil 35837
Nöjd Sauron, varm och halvkvävd bror
Så vitt jag vet han är även snäll, hysteriskt rolig, och ganska stilig när han kammar till sig. När kan du hämta?Är din bror singel
Kommer på en gångSå vitt jag vet han är även snäll, hysteriskt rolig, och ganska stilig när han kammar till sig. När kan du hämta?
Min vägrade vara still trots att hon var 1,5 år å inte hade vaknat till för fem öre ännu...Idag blev kissarna kastrerade, efter att hanen än en gång kissat i sängen förra helgen. Hoppas det berott på hormoner.
Att hålla 4,5 månader hona i stillhet, jag menar det är ju ändå ett bukingrepp, är dock lättare sagt än gjort. Försökt ha dom i begränsat utrymme i bara två rum, men dels hoppar de upp och ner på bord/soffa mm och dels smiter de ut i resten av huset så snart de kan. Nu låter det som de leker
Jag har varit borta mycket senaste dagarna. Igår när jag kom hem kom honkatten springande ner för trappen och jamade hela vägen ner för trappen och tills hon kom fram till mig
Ja Hon är dessutom den där småsura och krävande typen som verkligen ser en som betjänt vilket gör hennes lilla välkomstkonsert extra gulligPrecis sånt gör ju att man blir helt rörd Katter är fantastiska små själar helt enkelt
Idag blev kissarna kastrerade, efter att hanen än en gång kissat i sängen förra helgen. Hoppas det berott på hormoner.
Att hålla 4,5 månader hona i stillhet, jag menar det är ju ändå ett bukingrepp, är dock lättare sagt än gjort. Försökt ha dom i begränsat utrymme i bara två rum, men dels hoppar de upp och ner på bord/soffa mm och dels smiter de ut i resten av huset så snart de kan. Nu låter det som de leker