Bukefalos 28 år!

Kattsnack #7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är en sån enorm lättnad! När jag precis hade dragit ut henne ur hålet i väggen och fick hålla i henne igen så bröt jag ihop. Försökte säga tack till vaktis och sotaren men jag bara hulkade.
Det kommer ta tid att få henne ren. Har badat henne två gånger nu och vattnet var helt svart även andra badet. Imorgon ska vi åka in till Vettris och kolla upp henne men hon verkar helt ok. Har t o m lekt lite med Balder en stund + ätit, kissat o s v.
Har insett hur fantastiskt många underbara vänner och människor jag har omkring mig. :heart
 
När ska jag lära mig att jag måste dricka vatten i flaska hemma, om jag inte vill dela glas med morrisen? O_o
 

Bifogade filer

  • 2DFDB2D5-E38E-4BF7-A43F-1998FFCAA156.jpeg
    2DFDB2D5-E38E-4BF7-A43F-1998FFCAA156.jpeg
    267,8 KB · Visningar: 22
Nu har jag beställt två stycken SureFeed foderautomater. Det fick bli den gamla hederliga varianten och inte den som går att koppla ihop med telefonen - jag KAN faktiskt inte sitta på jobbet och få en notis om att någon av katterna har ätit... Jag har redan visat för mycket av min CCL-sida för mina jobbkamrater. 😂
Men nu kommer jag att slippa problemet med att katterna försöker stjäla varandras mat. :D
 
Här är en till :laugh:
74B91E3F-5B96-43C0-90A3-2B37786D2449.jpeg

(Det var lite för lite vatten i glaset så kisse var tvungen att pressa sig ner i glaset :D)

Det bästa var ändå när pappa hade ätit kycklingvingar en kväll som typ lördagsgodis och somnat ifrån benen på tallriken. Morgonen efter låg det helt ren-tvättade ben utspridda över hela lägenheten 😅
 
Nu har jag beställt två stycken SureFeed foderautomater. Det fick bli den gamla hederliga varianten och inte den som går att koppla ihop med telefonen - jag KAN faktiskt inte sitta på jobbet och få en notis om att någon av katterna har ätit... Jag har redan visat för mycket av min CCL-sida för mina jobbkamrater. 😂
Men nu kommer jag att slippa problemet med att katterna försöker stjäla varandras mat. :D

Rapportera gärna

Här är surefeedern fortfarande Ondskan själv...
 
Det är en sån enorm lättnad! När jag precis hade dragit ut henne ur hålet i väggen och fick hålla i henne igen så bröt jag ihop. Försökte säga tack till vaktis och sotaren men jag bara hulkade.
Det kommer ta tid att få henne ren. Har badat henne två gånger nu och vattnet var helt svart även andra badet. Imorgon ska vi åka in till Vettris och kolla upp henne men hon verkar helt ok. Har t o m lekt lite med Balder en stund + ätit, kissat o s v.
Har insett hur fantastiskt många underbara vänner och människor jag har omkring mig. :heart
Åh vilken lättnad! Så väldigt väldigt skönt att det ändå inte hann gå så lång tid innan hon räddades :heart lilla raringen :heartheart
Men väldigt sotig! O_o:o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 058
Senast: Keb71
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
549
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
16 443
Senast: Tranan
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 048
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp