Kattsnack #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Anropar @Bison 😁 är kanske bara något jag fått för mig men hade inte du burned wood-katträdet?🤔 är såå sugen på det då det skulle passa in här perfekt! Men det kostar ju en del så tänkte se om du är nöjd med det? Är det värt sina pengar?🙂
 
Anropar @Bison 😁 är kanske bara något jag fått för mig men hade inte du burned wood-katträdet?🤔 är såå sugen på det då det skulle passa in här perfekt! Men det kostar ju en del så tänkte se om du är nöjd med det? Är det värt sina pengar?🙂

Ja, jag har det 😁
Är jättenöjd! Väldigt snyggt och stabilt, Prada och Kantarell tycker om att sova där och Paisley klöser våldsamt på det.
Inga skador än 😁
 
Ja, jag har det 😁
Är jättenöjd! Väldigt snyggt och stabilt, Prada och Kantarell tycker om att sova där och Paisley klöser våldsamt på det.
Inga skador än 😁
Blev ju nyfiken å googlade. Skitsnyggt!! Men, hur stor är egentligen "sovhuset" den "lille" här hemma verkar ta alla maincoongener han har å växer å växer. 🙈 Ser ut som ett snöre i kroppen. De va bara det att snöret vägde in på 4.8 kg nyss.. 7 mån gammal 😆
 
Blev ju nyfiken å googlade. Skitsnyggt!! Men, hur stor är egentligen "sovhuset" den "lille" här hemma verkar ta alla maincoongener han har å växer å växer. 🙈 Ser ut som ett snöre i kroppen. De va bara det att snöret vägde in på 4.8 kg nyss.. 7 mån gammal 😆
Hur mycket tror du han kommer att väga som vuxen?
 
Blev ju nyfiken å googlade. Skitsnyggt!! Men, hur stor är egentligen "sovhuset" den "lille" här hemma verkar ta alla maincoongener han har å växer å växer. 🙈 Ser ut som ett snöre i kroppen. De va bara det att snöret vägde in på 4.8 kg nyss.. 7 mån gammal 😆

Det kan bli lite litet kanske 😅
Paisley som ligger högst upp väger drygt 3 kg, Prada 2,6 kg.
Jag har små katter 😁
IMG_20220302_124852.jpg
 
Har hämtat mig från när orientalerna tog över och ska vara kattvakt igen! Dock åt en grannes abessinier. En äldre herre som citat ”mest sover”. Gött då kanske en får sova ett par sekunder då utan att ngn hoppar på ena huvud eller vråååååååålar i ens öra så man får tinnitus?

Bonusbild på Lucky en av orientalerna som jag blev ägd av senast 😆

BC8105A5-B3B3-4887-9D2F-16258661B217.jpeg
 
Jahaja. Sitter och väntar på att ngt ska hända. Var ju lekledare 24/7 med orientalerna. Tog ngn sekund innan de var uppe på loftet och vickade på oljemålningar med tassen 😅
Nu sker absolut ingenting och det är TYST!!! 🫣
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
518
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 428
Senast: cherie
·
Övr. Katt Jag har bokat tid för avlivning av min gamla katt i morgon, och nu sitter jag här och räknar ner timmarna. 💔💔💔 I hela 19 år har hon...
Svar
13
· Visningar
1 013
Senast: Lingon
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 361
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp