Bukefalos 28 år!

Kattsnack #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grannen undrade vad jag gjorde vaken klockan halv 4 imorse å dammsugde.. 😵
de va någon som hade puttat ner en blomkruka.. en ny med en ny blomma i.🪴 så nu blir det paus i blomköpningen. Kan juinte limma fast krukorna, har testat med häftmassa å dubbelhäftande tejp men dom åker ändå..
 
Grannen undrade vad jag gjorde vaken klockan halv 4 imorse å dammsugde.. 😵
de va någon som hade puttat ner en blomkruka.. en ny med en ny blomma i.🪴 så nu blir det paus i blomköpningen. Kan juinte limma fast krukorna, har testat med häftmassa å dubbelhäftande tejp men dom åker ändå..
Testa en bättre dubbelhäftande tejp är mitt tips.
Har satt fast alla min blomkrukor och de sitter verkligen hårt fast. Ingen katt har kunnat rubba dem, trots upprepade försök…
 
Paisleys reaktion när jag kom hem och släppte in henne 😂
IMG_20220619_130000.jpg
 
Precis lagt en beställning på zooplus och självklart var jag tvungen lägga i lite nya leksaker till katterna, räcker inte med allt de redan har :D längtar tills det kommer. Lilla herrn älskar de här tunna igelkottarna med kattmynta och kommer bli jätteglad över nya medan Lillkatten kommer bli stormförtjust över kattspöet med en pipande mus på :laugh: Hon älskar allt som piper men blir alltid lika förvirrad av att leksakerna inte rör sig om jag inte kastar dem.
 
Behöver jag säga att jag är som jag alltid har varit.
Hur jag roar mina internationella Travian Kingdomsvänner med anekdoter från min nuvarande vardag....

* Carry the kitten to the food bowl in the kitchen
* Take a bite from the sandwich with chicken and cheese, lift the kitten off the sandwich

Repeat steps one and two as many time it's needed until the sandwich is finished, finishing with a large cup of coffee.
 
Sitter och spelar VtM över nätet med lite kompisar. Vi använder Discord för att kunna prata med varandra. Katten vill sova på mig och börjar klättra omkring på mig och vill lägga sig under hakan. Kommentar från en av medspelarna:

"ok, nu hörde jag inte riktigt vad Elo sa, antar att katten kom, vi väntar tills katten lagt sig ner så att hon hörs igen"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
573
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 686
Senast: cherie
·
Övr. Katt Jag har bokat tid för avlivning av min gamla katt i morgon, och nu sitter jag här och räknar ner timmarna. 💔💔💔 I hela 19 år har hon...
Svar
13
· Visningar
1 080
Senast: Lingon
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 679
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp