Kattsnack nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter att ha lämnat chefens fru hemma igen så kom jag hem och Mimmi satt i sängen och sa ska du inte sova matte , jag har väntat på dig nu 😂😂
 
Alltså.. visst kan jag knorra över mina grabbar ibland - men de är fan änglar jämfört med damerna vi passar just nu :D

Mina går nämligen inte upp på bänken med frukostmat och äter hål i osten och slänger smöret på golvet :cautious: Vad är det man säger, ”mina katter och andras rackor”? :D
 
Husets Kattfröknar har gemensamt brutit sig in i städskåpet och rivit upp botten på påsen med njurkissemat som stod gömd där. Nu är det torrisar utspridda både i och utanför skåpet och två uppsvällda Gangsters slappar på varsin filt i köket. Notera att de hade en skål med bozita typ tre meter bort från skåpet. Men närå. Torrisarna ska re´va!

...tur i oturen att Labradortant inte var hemma. Då hade hela påsen rykt och jag hade fått promenera halva natten med hund med ond mage fylld av flera kilo kattorrisar. :crazy:
 
68E2E8BD-CECB-44D6-B2A2-DD9A2865172E.jpeg


Sista bilden på min bäbis R.I.P.
 
Då var Tuva hemma från veterinären. Hon en tand fattigare och jag 6600 kr fattigare.. Det kunde varit värre förstås men det svider lite i plånboken nu. Men resten av kattens mun såg fin ut och det är ju bra!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
1 593
Senast: Icfafn
·
Hästvård Har en valack på 7 år som har haft enorma problem med buken. Haft honom sedan han var 2 år. Allt började sommaren 2015. Vid utsläpp på...
2
Svar
29
· Visningar
7 162
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
18 926
Senast: mackan
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
28 096
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp