JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kittels mål: Ska bli som en OS-final
Hästshowen i Friends ska arrangera en av världens främsta dressyrtävlingar – om Patrik Kittel får som han vill. – Konceptet har varit en stor succé. Mitt mål är att få en tävling i klass med en olympisk final, säger han. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
http://www.hd.se/2016-11-27/kittels-mal-ska-bli-som-en-os-final
Moderator
Hästnyheter
Patrik Kittel är Sveriges högst rankade ryttare på världsrankningen och ska rida Saab Top 10 Dressage på Friends. Uppdraget går till...
Hästnyheter
Patrik Kittel har valt häst för EM i Göteborg där dressyrlaget går in i mästerskapet om exakt en vecka. OS-hästen Deja vilas och...
Hästnyheter
Alla har vi varit små och börjat någonstans. Patrik Kittels resa mot OS började med ständiga sistaplatser och många tårar. ...
Källa /...
Hästnyheter
Dressyrryttaren Patrik Kittel har fått en ny sponsor i sin satsning mot OS i Tokyo 2020. ...
Källa / Läs mer...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Varit på jobbet och åkte ut på lunchen för att möta upp med hovslagaren. Trodde tidigare att jag gråtit klart över min älskade lilla...
Mia_R
1 minut sedan
Svar: 405
Visningar: 10 143
Allmänt
I stället för motionscykel?
Kropp & Själ Idag satte en bybo ut en annons om fungerande motionscykel bortskänkes....
.....och meddelande kom från transportfirman av den nya...
Rie
5 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Absolut. Men det är ändå skillnad på att få 25 (eller 100) samt veterinärvård jmf med att få 0 i både liv och vetvård
Jag fick ju ta...
Alexandra_W
15 minuter sedan
Hitta häststam
Avel Häststam, blå basen, sv travsport (bara travare) och all breed pedigree är mina go to's när jag vill kika på stam.
WildHorse
57 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 144
Avel