Klä om låda med tapet

Jag vet inte om jag skulle säga att man bör men helt klart blir det mest förutsägbart att använda ett lim utformat för tapeter. Jag har tapetserat både utanpå och inuti lådor med gott resultat.

Till plast tror jag att du behöver bearbeta ytan med något annat först. Jag hade målat med häftgrund i ett eller två lager och sedan provat att tapetsera.
 
Jag tror (!) att det kommer att lossna från plasten om du använder vanligt tapetklister.
Tror på nåt kraftigare, som till vinyltapet etc. ?
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har förvaring under vår säng i form av lösa lådor som skjuts in under sängen. Dessa är rätt stora men katterna kan ändå öppna dem och...
Svar
3
· Visningar
341
Senast: Pilot
·
Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
657
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 203
Senast: sthu
·
Hemmet Jag har googlat tapeter så de sprutar ur öronen! Men vill se fler, tycker det är svårt att hitta lite roliga, (färg)glada tapeter som...
Svar
15
· Visningar
760
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp