Bukefalos 28 år!

kläd-tips

laeikinois

Trådstartare
hej! ska fatta mig kort; jag är hemskt trött på att bara loosa runt i jeans och tjocktröja. vill ha något finare, men vad kan man ha på sig som är "finare"/mera uppklätt med en mage "i vägen".:p
min stil är i vanliga fall mera åt punk/metal hållet, men det kan jag nog glömma nu tror jag, men gärna lite åt det hållet om det finns! hur som helst inte massa putti-nuttigt.:p :angel:
alla tips motages tacksamt, tack på förhand!
mvh Laeikinois
 
Sv: kläd-tips

Någon form av vidare klänning, och sedan strumpbyxor under det? Det finns ju gravidstrumpbyxor som säkert går att modifiera år punk/metalhållet? :D Eller bara en snyggare top och kjol till det?
 
Sv: kläd-tips

Klädmärket Boob har verkligen superfina kläder. Jag har några toppar och en klänning och är supernöjd. Kläderna är ganska dyra men prisvärda tycker jag eftersom kvaliten är så bra och man kan ha dem både under graviditeten och när man ammar.

De har mycket enfärgat och mörkt oc inte alls puttenuttigt utan mer strikt fast utan att vara snobbigt så det borde passa dig! Kläderna säljs främst på nätet (googla så hittar du webshopen), finns även i butiker typ Babyproffsen men där brukar vara väldigt litet utbud.
 
Sv: kläd-tips

Grova strumpbyxor och enkla klänningar eller tunikor levde jag i som gravid. Jag köpte väldigt få mammaplagg öht, ett par jeans tror jag var typ allt :)
 
Sv: kläd-tips

Stora tröjor som rymmer magen funkar ju. :-)

Jag hade massor av tunikor och strumpbyxor under. Finns ju i de flesta stilar.
 
Sv: kläd-tips

Vi hade en föreläsare som var höggravid. Klädd i skinnkjol ner till knäna, av mammamodell över magen, och sedan en gravidtopp till det. SKITSNYGGT
 
Sv: kläd-tips

hej! ska fatta mig kort; jag är hemskt trött på att bara loosa runt i jeans och tjocktröja. vill ha något finare, men vad kan man ha på sig som är "finare"/mera uppklätt med en mage "i vägen".:p
min stil är i vanliga fall mera åt punk/metal hållet, men det kan jag nog glömma nu tror jag, men gärna lite åt det hållet om det finns! hur som helst inte massa putti-nuttigt.:p :angel:
alla tips motages tacksamt, tack på förhand!
mvh Laeikinois

Ganska tight klänning skuren under bysten (dvs följer magen lite och visar svanken, inte tight utan mage). La redoute hade när jag var gravid, för öhm vanliga ogravida människor, som jag kom i. Till det tjocka gravidstrumpbyxor o lågklackade stövlar. HM hade en gravidklänning med amningsmöjlighet som jag bodde i också.

HM hade tighta toppar skurna under bysten med amningsmöjlighet, en sådan, jeans och en öppen kofta. Kanske en med en knapp knäppt ngnstans.

Och så ett par gravidträningsbyxor från HM att bara hänga i hemma :laugh:

Hade också senare en urtrevlig amningskänning från Boob med spagettiaxlar. Bodde i en sommar. Kanske inget för vintern då...

HM hade också då trevliga stickade gravidklänningar som var tighta.
 
Sv: kläd-tips

Just det! rekommenderar skarpt HMs gravidlinnen. De är fruktansvärt långa och gör att man kan ha en av sina gamla (tighta) t-shirts även om de glipar lite längs med byxkanten (och blir lite uttöjda...). För gravidlinnet går över halva ändan.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej, Är det någon som har erfarenhet av anaplasmos föredetta erlichias fästingsjukdomen? Min häst har fått denna hemska sjukdom. Han...
Svar
18
· Visningar
2 310
Senast: Santoxen
·
Relationer Jag är ingen ny användare, bara ett anonymt nick, då det finns saker jag inte vill prata öppet om, som sårar, som gör så ont i själen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
10 522
Senast: alazzi
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 466
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Efter att ha varit avskräckt från hårfärgning sedan en misslyckad blekning i fjortisåren har Stormkast äntligen tagit mod till sig och...
2
Svar
22
· Visningar
7 218
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp