Ska tävla på söndag och då ska jag ha ett par beiga wrangler, bruna boots. en svart slinky men en slinkyväst utanpå med beiga mönster på i fram och en svart hatt..och naturligtvis svart skärp med buckla.
 
Svarta Wrangler,rödbruna boots, vit "strå"hatt,svart skjorta, Buckle, Bulltie och svarta showchaps. Pållen har under tävlingar bett och träns med silverbeslag. Under tidigare tävlingar har han haft manen tjusigt flätad och hopknåpad i fiskrensmönster med silversnoddar, men då det tar ca 1½ timme att fixa, så skippar vi det på söndag, 12e okt, det får bli något enklare i frísyrväg då.
/TIGERHEART
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har funderat mycket på vad min sambo ska få i julklapp. Han ligger troligtvis någonstans på autismspektrat och får sensory issues av...
Svar
12
· Visningar
1 266
Senast: Sassy
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: Zacci
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
708
Senast: Fiorano
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
827

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Engelsk grammatik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp