Bukefalos 28 år!

Ska tävla på söndag och då ska jag ha ett par beiga wrangler, bruna boots. en svart slinky men en slinkyväst utanpå med beiga mönster på i fram och en svart hatt..och naturligtvis svart skärp med buckla.
 
Svarta Wrangler,rödbruna boots, vit "strå"hatt,svart skjorta, Buckle, Bulltie och svarta showchaps. Pållen har under tävlingar bett och träns med silverbeslag. Under tidigare tävlingar har han haft manen tjusigt flätad och hopknåpad i fiskrensmönster med silversnoddar, men då det tar ca 1½ timme att fixa, så skippar vi det på söndag, 12e okt, det får bli något enklare i frísyrväg då.
/TIGERHEART
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har funderat mycket på vad min sambo ska få i julklapp. Han ligger troligtvis någonstans på autismspektrat och får sensory issues av...
Svar
12
· Visningar
1 298
Senast: Sassy
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 416
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
439
Senast: Trott
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Går det att klara sig på så lite pengar? Hur gör man då? Jag får väl anta att både husdjur och bil går bort då. Och inga glasögon. Men...
34 35 36
Svar
708
· Visningar
31 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp