Bukefalos 28 år!

Klänningshjälp.

Kamomilla

Trådstartare
Såg en så snygg klänning idag 😍 och behöver bukes samlade hjälp att hitta om, och isf var, den går att köpa!

Satt på en människa och jag hade inte möjlighet att fråga var den var köpt.

Svart, lång, lite gulaktiga blommor på. Tunna "linneaxelband".

Hjälp :bump:
 
Nåt sånt eller nåt enklare?
 

Bifogade filer

  • POLO RALPH LAUREN L ngskuren tryckt silk crepe kl nning Svart rml s - F stning Utan f stning-M...jpg
    POLO RALPH LAUREN L ngskuren tryckt silk crepe kl nning Svart rml s - F stning Utan f stning-M...jpg
    13,1 KB · Visningar: 86
Tyget är åt sommarklänningshållet, ej dressad finklänning.

Tyget stämde bättre med blommorna på den senaste.
 
Jag gissar att du försökte öppna länken på dator men den är för mobila hemsidan och hemsidan försöker då skicka dig till sidan för datorer men misslyckas av någon anledning med det länkandet.
Jag är inte på dator och såg sidan innan @vallhund postade, men inte efter.

Nu ser jag den däremot så det var nog ett tillfälligt fel som vallhund råkade ut för.
 
Jag är inte på dator och såg sidan innan @vallhund postade, men inte efter.

Nu ser jag den däremot så det var nog ett tillfälligt fel som vallhund råkade ut för.
Möjligt att det är både och men det jag hänvisade till är fortfarande ett faktum. Det är något som är knas när man går in på mobilversion från dator och samma sak händer om man går in på sidan från mobil och efterfrågar datorversionen.
 
Möjligt att det är både och men det jag hänvisade till är fortfarande ett faktum. Det är något som är knas när man går in på mobilversion från dator och samma sak händer om man går in på sidan från mobil och efterfrågar datorversionen.

Jag kan fortfarande inte se den forsta linken pa datorn, daremot har jag inga problem med den andra linken.
 
Var till köpcentrum för att handla lite mat.
Sprang förbi en HM-butik, nitade och gick in, för att titta 😎, och det fanns EN klänning kvar i den färgen, på rea dessutom. I 2-3 storlekar mindre än jag drar i nuläget.

Jag köpte den 😇😂

Har tappat 2 storlekar sedan förra sommaren så till nästa sommar blir den nog perfekt 😁 nu hänger den här hemma som motivation till att skippa chokladen/chipsen i samband med mathandling!

Fick dessutom på mig den, men den sitter verkligen som ett ålaskinn. Lätt chockad att jag ändå fick på mig en klänning i strl 40.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 374
Senast: Hazel
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 595
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Allvetande o allsmäktige Buke, jag behöver hjälp att tänka! Min autistiska hjärna gillar inte luddiga begrepp och otydliga klädkoder...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 016
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp