JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Klartecken för nytt ridhus
Moderator
Sv: Klartecken för nytt ridhus
(SKD)
Efter mer än tio års diskussioner är det nu klart att ett nytt ridhus ska byggas i Staffanstorp.
http://www.skd.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20071210/NYHETER/603041168/0/TTU
Tack och lov att det äntligen börjar röra på sig. Alla hästintresserade runt Staffanstorp förtjänar att få en modern anläggning.
Som det är nu är det värre än uselt för både hästar och ryttare! Samt för kringboende!
Jäkligt korkat av kommunen att tillåta att områden så nära en ridskola bebyggs!
/KT
Hästnyheter
Ölmstad rid- och körsällskap ska få ett nytt ridhus. Stadsbyggnadsnämnden har beslutat att de ska få utöka sin verksamhet och har...
Hästnyheter
Tenhults naturbruksgymnasiums har fått klartecken att bygga ett helt nytt och modernt stall på skolans hästanläggning i Riddersberg. Går...
Hästnyheter
Nu är det klart att det byggs ett nytt ridhus vid Lundby Gård utanför Bålsta. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Ett nytt ridhus ska byggas på en fastighet i Hammarglo. Det blir drygt 1 620 kvadratmeter stort. ...
Källa / Läs mer...
Svensk Politik 4
Samhälle Frågan var inte ställd till mig, men jag tycker att det är för mycket risker. Inte minst nu när det pratas extremt mycket om att vi...
Thaliaste
14 minuter sedan
Jane Austen eller Jane Eyre
Kultur Jane Eyre är helt klart vacker i språket (bara läst på engelska), men min absoluta favorit är Pride and Prejudice. Jag kände att Jane...
lillaP
21 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Idag har vi hopptränat, i 7 grader och regn 😅
Var minst två månader sen sist, jag vill inte hoppa henne för mycket, hon är trots allt 16...
Bison
3 minuter sedan
Svar: 1 467
Visningar: 114 659
Grenar
Ofräsch häst?
Ridning Hon är utbildad, kan skolorna och så. Borde nog egentligen haft en mer planerad upptrappning av sin träning ja.
e_jhastar
Idag kl 19:43
Det här med muskelskador...
Hästvård 2 timmars lugnt lockande och han gick på idag och fick stå där och äta.
8 dagar kvar att öva på och ge positiva associationer. Och vill...
Cattis_E
Idag kl 19:27
Svar: 35
Visningar: 1 854
Vård