Bukefalos 28 år!

Klematis, inspiration behövs!

vippan

Trådstartare
Har fått två fina klematis i present. Har ingen aning om var jag ska göra av dem! Kan jag få lite inspirerande tips från er? Var har ni era?

Jag har redan klättrandes över stenar, vid träd och vid jordkällaren.

:laugh: :laugh: :laugh:
 
Sv: Klematis, inspiration behövs!

Jag har 2 st som klättar uppför trappräcket och så har jag 3 st som klättrar uppför hundgården.

Har man dåligt med klätterplatser kan man köpa (eller tillverka) en cylinderformad klätterställning i armeringsjärn och den kan man trycka ner i rabatterna var man tycker att det kan passa.
 
Sv: Klematis, inspiration behövs!

Jag ska gå en runda i trädgården och se om jag kan hitta några bra sällen :laugh:

Fler tips mottages tacksamt!
 
Sv: Klematis, inspiration behövs!

Låter kanske inte så jättetrevligt, men mina klättrar på en kanin-betesbur som står på högkant! Plantorna står i stora krukor på min uteplats. Dom verkar trivas kanonbra!
 
Sv: Klematis, inspiration behövs!

Jag ska nog bygga något av stolpar och nät... vi får se vad det blir - det kommer nog bli något liknande din kaninbur :laugh:
 

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 276
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 292
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Senaste tiden tycker jag att jag har börjat lukta illa så fort oavsett hur ofta jag duschar. Svettas inte mer men svetten luktar...
Svar
15
· Visningar
926
Senast: tuaphua
·
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
6 007
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp