Klickljud i internet explorer?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Breakdown
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 2 259
B

Breakdown

Varenda gång jag trycker på något i internet, t ex en länk eller en tråd här på buke så kommer det ett klickljud, vilket stör mig något så brutalt då jag inte hittar vart man stänger av ljudet.
Har windows 7 och precis börjat använda det idag så jag hittar ingenting.

Någon som vet vart jag stänger av det är otroligt jobba ljudet?

Sv: Klickljud i internet explorer?

Hmmmm! Går det inte att styra i IE under verktygsmenyn --->Verktyg/Tools ----> Internet Alternativ/Internet Options? :confused:

Annars är ju alternativet att du lägger in Mozilla Firefox som webläsare. Då slipper man dessa klickljud! :D

sounds_and_audio_devices_properties.png

(Bild från äldre Windows, men dispositionen är ungefär densamma)
  1. Control Panel
  2. Sound
  3. tabben Sounds
  4. under Program Events, scrolla ned till Windows Explorer, klicka på Start Navigation
  5. i scrollisten under Sounds(längst ned) välj None
  6. klicka OK :)

Senast ändrad:

Tack så mycket! Nu försvann det! :)

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
829
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 059
IT & mobiler Jag tänkte på tråden om billigast mobilabonnemang. Jag har mobilt internet via Tele2 nu och är så trött på att det är så gräsligt... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 898
Senast: Uttern
·
Anläggning Vi har redan ett hagsystem över knappt 1 ha och reglerar gräsintaget hyfsat ok med att öppna olika tider på dygnet till främst 7 st...
Svar
6
· Visningar
1 990

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka