Klubb och gren

Sv: Klubb och gren

Tävlar distans är med i Billingens distansridklubb, hemma till vardags blir det dressyr
och hoppning. skall i väg nu nästa helg o tävla på nybygget i katrineholm, blir första
internatonella tävling i distansritt så det blir extra spännande.
Anne
 
Sv: Klubb och gren

Kissing Spine skrev:
Heby Ryttarförening- Hopp, Dressyr och lite fälttävlan.
vad heter din häst...? jag tävlar för Salaortens ryttarförening i dressyr...
 
Sv: Klubb och gren

Min häst som jag skall upp o tävla nu på nybygget heter cardigan, våra andra hästar
heter nyborgs al capone, no fools no fun, scandal giggolo, edena w.
Vad heter din häst?
 
Sv: Klubb och gren

Ljusdals Ridklubb - hopp, dressyr (och fälttävlan för många år sen)
 
Sv: Klubb och gren

Såg en häst som såg ut som den du har på din bild när jag och min kompis var och kollade in på ridklubben där i härnösand :)
 
Sv: Klubb och gren

pussi skrev:
vad heter din häst...? jag tävlar för Salaortens ryttarförening i dressyr...

Min häst heter Arjan, en D-ponny. Men har inte varit med det senaste halvåret pga att min häst har KS! Själv då?
 
Sv: Klubb och gren

Uppsala Ponny Klubb-hoppning och dressyr
 
Sv: Klubb och gren

Rudskogen ryttarförening/ hoppnig-dressyr-fälltävland( men mest hoppning) :banana:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Förra året la Sölvesborgs ridklubb ned sin verksamhet på grund av miljonskulder. Nu köper kommunen ridanläggningen av klubben som kan...
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Gunnar
·
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
975
Senast: co-SMAD4
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
819
  • Artikel
Hästnyheter På söndag kommer distriktsmästerskapet i hoppning att avgöras på ponny och stor häst hos Askersunds ridklubb. Klubben har sin anläggning...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp