Klubb och gren

Sv: Klubb och gren

Överums hsf...
Tävlar mest dressyr nu på lokalnivå men ska försöka komma ut på lite hopp/FT om det går som jag vill...
=)
 
Sv: Klubb och gren

Falkenbergsortens ryttarförening hoppning och dressyr
 
Sv: Klubb och gren

Rider för Oppänge RK- hopp och dressyr.
 
Sv: Klubb och gren

Hallsta RK
Dressyr ponny, div I
Även tävlat hoppning ponny, rh.dressyr
 
Sv: Klubb och gren

Kissing Spine skrev:
Min häst heter Arjan, en D-ponny. Men har inte varit med det senaste halvåret pga att min häst har KS! Själv då?
Ursch vad tråkigt)= min var skadad hela 2004...han heter Edens Ajas d-ponny..jag tror att vi har tävlat mot varandra någongång.. :confused: tycker jag känner igen namnet..
 
Sv: Klubb och gren

Lilla Edets Ridklubb för 2005 Hoppning
Åren innan Ale-Jennylund :d
 
Sv: Klubb och gren

Jag red inte div 1 dressyren förra året, har bara tävlat i år...// Johanna
 
Sv: Klubb och gren

Jag ha inte tävlat på ett par år nu, men i år ska jag börja igen och då ska jag rida för Tingsryds Rid & Körklubb. Hoppning och även lite dressyr.
 
Sv: Klubb och gren

_Peplis_ skrev:
Örebrotraktens Ryttarförening - Hoppning och Fälttävlan

Vad heter du? Jag har inte tävlat för Örebrotrakten RF men haft hästar på Latorps gård. Har försökt klura ut vem du är med hjälp av din bild i galleriet men det var svårt att se :crazy:
 
Sv: Klubb och gren

Dyltabruks Ryttarförening.
Hoppning, dressyr & fälttävlan, med både ponny och häst.
(tyvärr inte nu längre eftersom jag har flyttat)
 
Sv: Klubb och gren

_Peplis_ skrev:
Alida heter jag, men jag har inte stått där så länge, bara 1år..

Aha då hade jag redan flyttat därifrån. Det förklarar i alla fall varför jag inte kände igen dig :p
 
Sv: Klubb och gren

Kan svara i _Soffan s ställe. :angel:

Ponnyn heter Lillevangs Duchess och är en D-ponny som är lektionshäst på ridskolan. Sista omgången ska hon dock rida på en annan ridskoleponny, Sunny Boy (miiin hoppestjärna ska bli dressyrponny också :D ) eftersom Duchess har haft kotledsinflamation. :cool:
 
Sv: Klubb och gren

Jag tävlar fälttävlan för skaraborgs fältrittklubb
 
Sv: Klubb och gren

Jag tävlar för Baståsens Ridklubb med inriktning hopp.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Förra året la Sölvesborgs ridklubb ned sin verksamhet på grund av miljonskulder. Nu köper kommunen ridanläggningen av klubben som kan...
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Gunnar
·
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
974
Senast: co-SMAD4
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
817
  • Artikel
Hästnyheter På söndag kommer distriktsmästerskapet i hoppning att avgöras på ponny och stor häst hos Askersunds ridklubb. Klubben har sin anläggning...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp