Klubb och gren

Sv: Klubb och gren

trazel skrev:
Kan svara i _Soffan s ställe. :angel:

Ponnyn heter Lillevangs Duchess och är en D-ponny som är lektionshäst på ridskolan. Sista omgången ska hon dock rida på en annan ridskoleponny, Sunny Boy (miiin hoppestjärna ska bli dressyrponny också :D ) eftersom Duchess har haft kotledsinflamation. :cool:
jaha heter inte hon sofie??
Ja tävlade mot henne då... :) visst var det i div 1?
 
Sv: Klubb och gren

Wäse RyttarFörening - Hoppning, någon ponny dressyr
 
Sv: Klubb och gren

jönköpings fältrittsklubb-hoppning :rofl:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Klubb och gren

Vikbolandets Ryttarförening.. Dressyr, hopp. o lite ft.. :)
 
Sv: Klubb och gren

Jag har tävlat dressyr för Timrå Hästsportförening både med min förra medryttarhäst och med min förra foderhäst.

Just nu tävlar jag inte, men det blir nog debut i höst tror jag med min egna häst som jag köpte vid årsskiftet. Det blir också dressyr till att börja med, men han gillar att hoppa så kanske man dyker upp på nån lokaltävling i de lättaste klasserna och tar en par skutt. Jag är lite hopprädd så tryggast tycker jag dressyr känns. :angel:
 
Sv: Klubb och gren

frallizz skrev:
Eskilstunaortens RF, dressyr.. ;)
Vi kanske har tävlat mot varandra?? Har du ponny? vad heter den isånt fall?? Var du med i div 1 dressyr??
 
Sv: Klubb och gren

pussi skrev:
jaha heter inte hon sofie??
Ja tävlade mot henne då... :) visst var det i div 1?


Jajjamensan, precis så.
Han va lite spänd och så, hans första dressyrtävling ju! ;)
Äsch, han skötte sej betydligt mycket bättre än vad vi hade väntat oss i alla fall. :)
 
Sv: Klubb och gren

pussi skrev:
Vi kanske har tävlat mot varandra?? Har du ponny? vad heter den isånt fall?? Var du med i div 1 dressyr??

Jojomensan det var jag.. dale whistle wind heter ponnyn..
vem är du?? :)
 
Sv: Klubb och gren

frallizz skrev:
Jojomensan det var jag.. dale whistle wind heter ponnyn..
vem är du?? :)
Jaha...min polle heter Edens Ajas..Då har vi tävlat en del mot varandra..han är fin din ponny tycker jag... :)
 
Sv: Klubb och gren

trazel skrev:
Jajjamensan, precis så.
Han va lite spänd och så, hans första dressyrtävling ju! ;)
Äsch, han skötte sej betydligt mycket bättre än vad vi hade väntat oss i alla fall. :)
Min polle var också spänd och såg spöken överallt fast det inte var hans första tävling...hehe
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Förra året la Sölvesborgs ridklubb ned sin verksamhet på grund av miljonskulder. Nu köper kommunen ridanläggningen av klubben som kan...
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Gunnar
·
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
997
Senast: co-SMAD4
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
837
  • Artikel
Hästnyheter På söndag kommer distriktsmästerskapet i hoppning att avgöras på ponny och stor häst hos Askersunds ridklubb. Klubben har sin anläggning...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp