_carmenzita_

Trådstartare
kan någon hjälpa mig hur man koda ljud i html, det skall starta när man startar sidan,var lägger man in den koden? Är det <body onload>?
 
gah! inga ljud!!!! :eek: :mad:

och om du framhärdar och ändå vill lägga in ljud, se då till att det går att stänga AV..!

/moiran - som automagiskt stänger ned alla sidor med ljud omedelbart, utan att läsa någonting alls på dem... :devil:
 
ett gnägg är ett gnägg för mycket... :devil:

(ja, jag väääägrar hårdnackat att gå in på sf:s sidor - de har bara sin signatur EN gång på indexsidan)
 
Jag håller med dig. Bojkotta SF. Hur kul är det med ljud när man sitter i kontorslandskap? Eller i en datasal, eller på ett bibliotek?
 

Liknande trådar

IT & mobiler som kan hjälpa mig? Jag fick en ny iPhone på jobbet och vill koppla in mina earpods av märket SONY. Poddarna blinkar blått men kommer...
Svar
3
· Visningar
560
Senast: fejko
·
Tjatter på StarFM. Är det någon som brukar lyssna på detta? Jag var sjuk förra veckan och lyssnade då på radio andra tider än jag brukar och...
Svar
0
· Visningar
234
Kropp & Själ Jag har en fundering angående diagnos och feldiagnosticering. När jag var runt 12 blev fick jag diagnosen autism samt en ovanlig och...
Svar
15
· Visningar
1 521
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Försöker få en överblick av vad jag har kvar att göra på uppsatsen en sån sak är att koda artiklar, materialinsamling har jag kommit en...
Svar
6
· Visningar
879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp