_carmenzita_

Trådstartare
kan någon hjälpa mig hur man koda ljud i html, det skall starta när man startar sidan,var lägger man in den koden? Är det <body onload>?

gah! inga ljud!!!! :eek: :mad:

och om du framhärdar och ändå vill lägga in ljud, se då till att det går att stänga AV..!

/moiran - som automagiskt stänger ned alla sidor med ljud omedelbart, utan att läsa någonting alls på dem... :devil:

ett gnägg är ett gnägg för mycket... :devil:

(ja, jag väääägrar hårdnackat att gå in på sf:s sidor - de har bara sin signatur EN gång på indexsidan)

Jag håller med dig. Bojkotta SF. Hur kul är det med ljud när man sitter i kontorslandskap? Eller i en datasal, eller på ett bibliotek?

Liknande trådar

IT & mobiler Igår aå fick jag detta meddelande när jag skulle gå in på facebook. Jag har då försökt att följa de steg som krävs för att öppna kontot... 2
Svar
27
· Visningar
1 316
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att... 2
Svar
33
· Visningar
2 774
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
980
Senast: Mirre
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 039
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka