Köpa grejjer på Internet

Kalaspinglan

Trådstartare
Hej hopp!

En kort fråga; finns det några ställen på Internet där man kan köpa saker till hunden?

Tack på förhand!
Pinglan
 
Sv: Köpa grejjer på Internet

Du har även Bamses bollar du kan handla på. Har inte adressen men det är nog bara att söka
 
Sv: Köpa grejjer på Internet

Tusen tack! Tyvärr har ingen av dessa det jag är ute efter.. men kanske en annan gång... :)

Pinglan
 
Sv: Köpa grejjer på Internet

Jag är ute efter ett brett (ca 3-5 cm) svart halsband i läder, med nitar i mässing.
Pinglan
 
Sv: Köpa grejjer på Internet

sånt kan vara svårt att få tag på på de vanliga köpeställena. provat att söka på "läderhalsband"?
 
Sv: Köpa grejjer på Internet

Tack!
Jag ska kontakta sadelmakarna.com, kanske de kan tillverka efter min egen design??!
Pinglan
 
Sv: Köpa grejjer på Internet

hu, det ska inte användas (förbjudet). det är som ett halvstryp fast med långa piggar inåt. så när hunden drar kniper de runt skinnet. vissa som provat att känna på ett säger att det inte gör så ont, men obehagligt måste det vara. verkar vara poppis bland fågelhundsmänniskor och skyddsmänniskor.
 
Sv: Köpa grejjer på Internet

Jag tror inte alls det är förbjudet.

Jag var TVUNGEN att använda det på en kurs jag gick med min hund, och jag trodde oxå det var förbjudet innan, men när jag frågade om det efter så fick jag reda på att det inte alls var d.
 
Sv: Köpa grejjer på Internet

TVUNGEN??? jag skulle aldrig aldrig sätta på min hund ett stackel.

saxat ur sbk's hemsida: ...motverka otillåtna medel såsom el och stackel...
 
Sv: Köpa grejjer på Internet

Jag gick inte dit igen, men ja, jag VAR TVUNGEN att använda det. Och flera andra oxå.
 
Sv: Köpa grejjer på Internet

Jag skulle ha gått därifrån bara jag hört dem prata om att använda stackel.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har anmält min 2,5 åriga tik till BPH i oktober. Jag undrar om det är någon här som har gjort BPH med en reaktiv hund...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 918
Senast: BornAgain
·
Foder & Strö Hej, har en häst som är lite dålig i magen från och till. Har gett henne proferm men nu när det börjar ta slut hade jag tänkt köpa in...
Svar
5
· Visningar
666
Senast: lillan222
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 173
Senast: Bulldoozer
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 256
Senast: Lisalei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp