Köpa hotellpaket på Lets deal

Zoya

Trådstartare
Är det någon här som gjort det? Finns ju en massa erbjudanden om Spapaket, weekends, hotell med trerätters m.m.
Skulle vilja överraska sambon med en helg på tu man hand på något mysigt ställe och undrar om ni som köpt deal tyckt att det funkat bra och varit värt det (d.v.s har det varit så som utlovats).
 
Är det någon här som gjort det? Finns ju en massa erbjudanden om Spapaket, weekends, hotell med trerätters m.m.
Skulle vilja överraska sambon med en helg på tu man hand på något mysigt ställe och undrar om ni som köpt deal tyckt att det funkat bra och varit värt det (d.v.s har det varit så som utlovats).

Jag har köpt en deal till Ronneby brunn en gång. Fick det som utlovats och var nöjda. Fick ett rätt skruttigt rum, men annars var vi nöjda.
Sen tycker inte jag att just Ronneby brunn var så bra, men det hade inte med dealen att göra.
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 575
Senast: Imna
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 567
Senast: AlmostEasy
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
24 593
Relationer Om någon kommer på vem jag är så snälla skriv det inte här i tråden.. Jag vet inte vad jag ska göra. Min sambo har ett barn, ett...
16 17 18
Svar
345
· Visningar
27 422
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp