Köpa släp

Kapar tråden lite om det är ok. Ni som testat både enhästars och vanligt tvåhästars, upplever ni skillnad i stabilitet på vägen? Ffa ni som kanske har lite större och tyngre hästar.
Inte märkt skillnad. Mitt enhästars ligger fint på vägen. De gånger de känts ostabilt i stark vind har mer haft med bilen att göra (jag hade liten och lätt bil förut).

En smidig grej med enhästars är att de är smalare eller lika breda som bilen. Man behöver aldrig oroa sig på smala vägar😊
 

Liknande trådar

Utrustning Vi kommer ev bli med släp inom snar framtid, har bara hyrt innan. Vad är extra viktigt att kolla upp innan/fråga om? Min kompis päron...
Svar
1
· Visningar
964
Senast: Buzzter
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 352
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
726
Senast: Fetaost
·
Fordon Jag ska till hösten kolla på en ny bil. Jag har en 20 år gammal bil som börjar åka på sin sista resa så att säga. :bump: Jag planerar...
Svar
7
· Visningar
911
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp