Köra över flyktingar?

Ha ha ha

Legend!

Jag hoppas jag tyder ditt inlägg fel men ser du överhuvudtaget något positivt i det klippet?! och framför allt, ser ju inte hur jävla fel det är?! Naturligtvis är det inte bra att flyktingarna förstör kapellen på lastbilarna men att gå från det till att försöka köra på dem är vidrigt.
 
Jag hoppas jag tyder ditt inlägg fel men ser du överhuvudtaget något positivt i det klippet?! och framför allt, ser ju inte hur jävla fel det är?! Naturligtvis är det inte bra att flyktingarna förstör kapellen på lastbilarna men att gå från det till att försöka köra på dem är vidrigt.

Han kör inte över dem.

Jo, jag ser hur fel det är att råna och förstöra förbipasserande fordon.
 
För tillfället har jag laglig rätt att köra över alla som försöker stoppa mig, om inte 114 114 bekräftar att det är deras personal som ligger framför. Kör hemelektronik värd flera miljoner på varje lass så en stopp för fel personer är en katastrof, inte ens polisen har rätt att öppna dörrarna eller stoppa mig utan att legitimerad tullpersonell är med ...
 
Senast ändrad:
Han kör inte över dem.

Jo, jag ser hur fel det är att råna och förstöra förbipasserande fordon.

Alltså, din människosyn får mig helt allvarligt att må illa. Nej, den är inte rätt att förstöra saker men det är fan heller inte rätt att försöka köra över folk eller att hota med det. Det är sjukt.

Har vi inte lärt oss något av den mörkare sidan av Europas historia?!
 
Alltså, din människosyn får mig helt allvarligt att må illa. Nej, den är inte rätt att förstöra saker men det är fan heller inte rätt att försöka köra över folk eller att hota med det. Det är sjukt.

Har vi inte lärt oss något av den mörkare sidan av Europas historia?!

Den mörkare sidan i Europa finns här och nu. Mycket på grund av den naiva inställningen till brottslingar som du förespråkar.

I det här klippet är det upprörande att folk går ut på gatorna i värsta anarkistil. Att sedan någon laglydig medborgare lackar ur är inte optimalt men oundvikligt.

Felet här är inte lasbilschauffören utan människorna som olagligt står på vägen i drivor. Agerar man olagligt så kommer omgivningen att reagera. Så enkelt är det.
 
Den mörkare sidan i Europa finns här och nu. Mycket på grund av den naiva inställningen till brottslingar som du förespråkar.

I det här klippet är det upprörande att folk går ut på gatorna i värsta anarkistil. Att sedan någon laglydig medborgare lackar ur är inte optimalt men oundvikligt.

Felet här är inte lasbilschauffören utan människorna som olagligt står på vägen i drivor. Agerar man olagligt så kommer omgivningen att reagera. Så enkelt är det.

Sorry, vigilantedräkten är rätt oklädsam :meh:
 
Den mörkare sidan i Europa finns här och nu. Mycket på grund av den naiva inställningen till brottslingar som du förespråkar.

I det här klippet är det upprörande att folk går ut på gatorna i värsta anarkistil. Att sedan någon laglydig medborgare lackar ur är inte optimalt men oundvikligt.

Felet här är inte lasbilschauffören utan människorna som olagligt står på vägen i drivor. Agerar man olagligt så kommer omgivningen att reagera. Så enkelt är det.

Tyvärr är inte rumänska chaufförer kända för att vara laglydiga när de kör utanför Rumänien. De uppför sig ungefär så som polacker gjorde för 15 år sedan, diesel och mat stölder samt mängder av kapell skärningar ...
 
Det var inte heller det som diskuterades. Håll dig till saken.
Vänta ett tag nu, var det inte de individer som trakasserar åkardrängarna vid kanaltunnels franska mynning tråden diskuterade?
De som ställer sig framför lastbilarna, sliter av deras backspeglar, skär sönder deras pressningar eller bryter upp deras skåp?

Och ställer sig framför lastbilarna för att stoppa/ sänka farten på den så de kommer åt bilarna?
 
Vänta ett tag nu, var det inte de individer som trakasserar åkardrängarna vid kanaltunnels franska mynning tråden diskuterade?
De som ställer sig framför lastbilarna, sliter av deras backspeglar, skär sönder deras pressningar eller bryter upp deras skåp?

Och ställer sig framför lastbilarna för att stoppa/ sänka farten på den så de kommer åt bilarna?

Det är ju skillnad på att råka köra över någon, och att göra det med vilje. Det är också skillnad på att frukta för sitt liv, och att inte vilja ha fripassagerare eller riskera en trasig backspegel. Det brukar jag inte behöva tala om för folk men kanske bäst att jag gör det i det här fallet?
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 756
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 544
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 438
Senast: IngelaH
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 055
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp