Bukefalos 28 år!

Kolfilterfläkt

Pontevecchio

Trådstartare
Någon som har en sådan?

jag har ett litet kök och ingen möjlighet att bygga en "riktig" fläkt då jag bor i hyreslägenhet. Funderar därför på en kolfilterfläkt och har bla sett att IKEA har, men jag har nada erfarenhet av såna här.

hur funkar de? är de bra?
 
Sv: Kolfilterfläkt

Jag har en kolfilterfläkt och, tja, det är väl bättre än ingenting. Antar att det tar matos hyfsat, men ånga (t.ex. när man kokar pasta) stannar ju kvar i köket.
 
Sv: Kolfilterfläkt

Funkar gör det jue, har heller inga möjligheter till annat i mitt kök.
Har sett att det finns snygga som ser ut som riktiga fläktar, bla rostfria. Blir en sån sen när jag renoverar köket!=)

Men har du ingen fläkt/annat alls nu eller?
 
Sv: Kolfilterfläkt

Kolfilterfläktar är bättre än ingenting, men inte så bra som en vanlig fläkt.
De hjälper dock utan tvekan.
 
Sv: Kolfilterfläkt

Tycker att det funkar riktigt bra! Men som någon skrev tar den inte bort vattenånga!
Jag är nöjd men visst, jag undviker att steka upp 2 kg köttbullar för infrysning...
 
Sv: Kolfilterfläkt

Jag har en och det är väl ingen superbra fläkt, men som många redan nämnt; bättre än ingenting! Dock är min ganska gammal. Skulle vilja ha en ny fin, svart en :d
 
Sv: Kolfilterfläkt

Vi har den här i kolfiltervariant:
AACH040P000063.jpg


Det är mycket bättre än självdraget som fanns innan men inte lika bra som en riktig fläkt. Dock kan man ju inte välja när man bor i lägenhet...
 
Sv: Kolfilterfläkt

Jag har en från ikea i köket och det funkar bra.
Har bara haft den i typ ett halvår men inte märkt några konstigheter hittills..
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har köpt ett litet hus och ”alla” vill plötsligt komma och hälsa på. Vi ser det som sådär roligt att ha hela huset fullt med folk om...
2
Svar
27
· Visningar
2 899
Senast: Breaktown
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 679
Senast: cewe
·
Juridik & Ekonomi Behöver input från er allvetande bukare igen! Jag ska förhoppningsvis börja jobba i Sverige, och skulle haft lite info kring vad som är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 144
Senast: Bison
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 044
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp