Säg åt folk att du firar asagudarna på den dagen![]()
Det brukar bli något liknande svar om någon frågar, faktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säg åt folk att du firar asagudarna på den dagen![]()
Fast lägg till lite blodoffer vid midnatt istället för de sju blommornaDet brukar bli något liknande svar om någon frågar, faktiskt.jag tycker det är underbart med en högtid som kristna kyrkan inte lyckats lägga labbarna på!
Det gör jag jättegärnaFast jag tycker att du ska komma hem till mig och fira och fota
Det är det vanliga gänget som hänger![]()
Det gör jag jättegärna
Trodde vi hade våran fotodejt på lördagen![]()
TagetJa och som börjar på fredageneller hur du vill ha det. Stugan är ledig
Någon mer än jag som skippar midsommarfirandet i år?
Jag blev för trött för att orka med att dra ihop något- så det blev inget. Varken jag eller sambon har särskilt stor vänkrets- och våra närmsta vänner/syskon ska antingen jobba, fira med familj eller gå på fest (som vi inte är bjudna till)
Alla mina kollegor (som har barn och är lite äldre än mig) pratar om deras midsommarplaner det är åka till stuga, åka ut med husvagn, firande med barn och familjer som har barn. När jag säger att jag och sambon är nog bara hemma i lägenheten med katterna och tittar på film typ är det som att man är ett ufo typ.
Jag har egentligen inte ont av att inte fira, tvärtom tycker jag det är ganska skönt.
Men jag är nyfiken på om någon annan är i vår sits och hur ni (och andra) känner för det?