Konfermation

Pudlan

Trådstartare
Vad ger man i konfirmations present nu för tiden? Det är en nära vänns dotter som ska konfirmeras i vår. Jag har ingen aning om vad man ger en konfirmand 2018. Kostad max 400-500 kr hade vi tänkt.
Tacksam för förslag till present.

Vad ger man i konfirmations present nu för tiden? Det är en nära vänns dotter som ska konfirmeras i vår. Jag har ingen aning om vad man ger en konfirmand 2018. Kostad max 400-500 kr hade vi tänkt.
Våra vänner önskade sig bidrag till moppekörkort.

Har du någon uppfattning om intressen och vad hon gillar?
Om hon gillar tex kläder kan man ge presentkort eller gillar hon hästar kan man ge något i anknytning till det.

Kanske ett par örhängen från Lily and Rose. Finns fina från 300kr ungefär :)

Mvh Miks

Liknande trådar

Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
867
Senast: clusia
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 184
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 195
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur