Bukefalos 25 år!

Konstiga drömmar

Inatt drömde jag att någon introducerade mig för att träna shettisen genom tryffeljakt.

Det var dock inte tryffeljakt i skogen eller så, utan en fartfylld tryffeljakt på en bana inför hurrande publik. Deltagande ponnyer hade dessutom var sin handler i form av ett stentroll.

Jag vet inte riktigt vad min hjärna ville säga mig eller processera där. :angel:

Inatt drömde jag att någon introducerade mig för att träna shettisen genom tryffeljakt.

Det var dock inte tryffeljakt i skogen eller så, utan en fartfylld tryffeljakt på en bana inför hurrande publik. Deltagande ponnyer hade dessutom var sin handler i form av ett stentroll.

Jag vet inte riktigt vad min hjärna ville säga mig eller processera där. :angel:

Underhållning endast? :D

Hade förr en återkommande dröm där jag är på BB och föder barn men mitt i så ångrar jag mig när det inte går som jag vill och blir tjurig som en bestämd 3 åring om att jag inte tänker föda något barn inte medan personalen på BB försöker övertyga mig om att det funkar inte så medan jag har armarna i kors och bara nä tänker inte föda något barn😅

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Galgo
  • En av mina älsklingar :)

Hästrelaterat

Omröstningar