Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Konstiga saker på Wish

Screenshot_20201128-031214_Samsung Internet.jpg

Okej efter noggrann undersökning av de skumma valnötsglasögonen har jag kommit fram till följande (för att slippa skriva på mitt exarbete).

Såhär står det på wish
"1PC 5 Styles for Choice Eyes Moxa Burner Glasses Roll Holder Stick Moxibustion Walnut Tool Massage Walnut Moxibustion Spectacle Frame Eye Moxibustion Instrument for Children Myopia and Amblyopia Eye Protection Instrument Eye Moxibustion Instrument Eye Moxibustion Instrument"

Sen hittade jag passande nog en studie tror jag https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03116776 och kan läsa mig till att det är för torra ögon.

You're welcome

Okej efter noggrann undersökning av de skumma valnötsglasögonen har jag kommit fram till följande (för att slippa skriva på mitt exarbete).

Såhär står det på wish
"1PC 5 Styles for Choice Eyes Moxa Burner Glasses Roll Holder Stick Moxibustion Walnut Tool Massage Walnut Moxibustion Spectacle Frame Eye Moxibustion Instrument for Children Myopia and Amblyopia Eye Protection Instrument Eye Moxibustion Instrument Eye Moxibustion Instrument"

Sen hittade jag passande nog en studie tror jag https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03116776 och kan läsa mig till att det är för torra ögon.

You're welcome
Amblyopia hade jag när jag var liten, det betyder att man typ bara använder ena ögat så andra ögats muskler blir underutvecklade. Jag fick dock piratlapp för det bra ögat istället för valnötsglasögon :D

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 105 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

IT&mobiler Bukefalos är för mig full av reklam från Floryday, och på bilderna ser kläderna riktigt fina ut. Jag gillar sidan, men jag har aldrig...
Svar
14
· Visningar
6 626
Kropp&Själ Blir så trött (bokstavligt talat!) när jag är inne i sånna här perioder där jag sover uruselt! Somnar oftast relativt lätt mellan...
2
Svar
27
· Visningar
1 154
Relationer Har börjat på ett nytt jobb/projekt tillsammans med några människor jag känt sen innan men aldrig samarbetat med tidigare. Detta har...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
5 380
Kropp&Själ Jag funderade på skapa anonym kontot, men hoppar det. Men iallafalll.. Har sen några månader tillbaka, att jag känner annorlunda...
2
Svar
28
· Visningar
1 685

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar