Konstiga saker på Wish

Nej, du trampar ju ner hälen så plattan bär tyngden. Det blir en hävstångseffekt.
Nä? Man trycker till med bakre delen av foten, så åker tån uppåt och då även dörren?

(Skrev visst samtidigt som @Mia_R :D )
Jag tror fortfarande att man kommer få en obehaglig belastning där iom att jag tror att man rätt automatiskt kommer lyfta tån men jag lär aldrig få veta för jag tänker inte köpa någon :D

Alltså. Den här förstår jag inte vitsen med alls.

Jag menar de män som vill se/klä sig som kvinnor skulle väl aldrig ta något sånt här? :rofl:

Screenshot_20201209-222054_Facebook.jpg

Liknande trådar

Övr.Allmänt Bukefalos är för mig full av reklam från Floryday, och på bilderna ser kläderna riktigt fina ut. Jag gillar sidan, men jag har aldrig...
Svar
14
· Visningar
3 453
Kropp&Själ Hej! Gjorde en tråd här för ett tag sedan om mitt ex. Vi var i ett väldigt ”toxic” förhållande har jag insett nu och han behandlade mig...
Svar
2
· Visningar
612
Övr.Allmänt Nästan varje gång jag läser här på bukefalos och ofta på facebook och nyss nu på instagram så dyker jag på meningar som dessa Ex. 1...
2
Svar
22
· Visningar
1 211
Övr.Allmänt Ja, alltså, att tänka om någonting i erat liv på en lite större nivå? Oavsett om det är pga oro för COVID, oro för liknande men ännu...
2
Svar
23
· Visningar
1 775

Bukefalos

Dagbok, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat