Konstiga saker pÄ Wish

FFA6D4F6-6CEB-40BF-ADB6-452E0681388E.jpeg

Det hÀr var ju bara tragiskt...:down:
 
FrĂ„gan Ă€r ju hur klĂ€nningen ser ut i verkligheten nĂ€r du vĂ€l fĂ„r den. Det Ă€r ju inte alltid som klĂ€derna som dyker upp ens liknar bilden.😂
Vet att detta inlĂ€gg Ă€r gammalt men bĂ„de denna och andra klĂ€der som varit uppe i trĂ„den Ă€r med i nedan klipp. Youtuber som testade att köpa det mest galna frĂ„n wish och prova det 😁
 
Det Àr ett jÀtteproblem i tex Indien. till den milda grad att make-up sÀljs i fÀrre mörka nyanser dÀr Àn i tex Europa och Usa. JÀttetragiskt, och ofta med massor av farliga kemikalier som inte gör nÄn skillnad.
Jag har sett nÄgon dokumentÀr om det dÀr, det Àr verkigen grÀsligt. Unga tjejer som gnider in sig i kemikalier varje dag för att bleka sin hud. Det Àr status och skönhet att vara ljusare brun.
 

Liknande trÄdar

KlÀder & Bli fin Vill börja med att sÀga att jag kommer inte handla frÄn Shein. Var och en gör som den vill men det Àr inte syftet med trÄden. Dock fÄr...
Svar
15
· Visningar
1 063
Senast: Blyger
·
Kropp & SjÀl Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen frÄn Always eller Libresse. I reklamen sÄ hÀngde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
350
L
Relationer Jag skulle vilja frÄga om tips om saker som jag och min pojkvÀn skulle kunna göra. Det Àr kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
666
Juridik & Ekonomi NÄgon som gjort det? Jag förstÄr att det blir mindre ekonomiskt.. Àven att det pÄverkar pensionen. PÄverkar det semesterdagar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 690
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp