Konstiga saker på Wish

Någon som vill ha en snygg och moderiktig ridhjälm? 😂
IMG_5757.png
 
Jag är rädd att det finns en del herrar som faktiskt skulle finna det "lockande" att gå runt i en liten plastbyxa...😝😬
Ja, det tror jag alldeles säkert, men jag skulle gissa att de flesta föredrar snyggare plastkallingar av bättre kvalité. Dessa ser ut som en sådan supertunn soppåse som går sönder varje gång man lägger något vassare än bomull i dem 😅
 
Någon som vill ha en ”sexig” plastblöja? 😅
Visa bifogad fil 137874
Why? Vem? Varför måste min hjärna tycka det är fascinerande att fundera på hur människor får iden att det vore mysigt att ta på sig något liknande. Och varför får mina stackars kollegor sedan sitta och höra på mina funderingar? Tur att deras hjärnor också är lite sjuka.
 
Why? Vem? Varför måste min hjärna tycka det är fascinerande att fundera på hur människor får iden att det vore mysigt att ta på sig något liknande. Och varför får mina stackars kollegor sedan sitta och höra på mina funderingar? Tur att deras hjärnor också är lite sjuka.
Kanske såna som tänder på att vara adult babies.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
989
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
319
Juridik & Ekonomi Någon som gjort det? Jag förstår att det blir mindre ekonomiskt.. även att det påverkar pensionen. Påverkar det semesterdagar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 560
Senast: Nepenthe
·
Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp