Konstiga saker på Wish

Har gjort flera tester där kontrollanten stått utanför. Så det är inte alltid de är med in. Till mig sa de att de följer bara med ändå in för de som de starkt misstänker fuskar/dopar sig/tar droger.

Var det via Svensk Antidoping så har de inte följt regelverket och det är ju rätt illa. Men det finns ju många kontroller utöver det, såklart!

Oavsett helt OT för tråden så släpper det - ville bara belysa att det inte är ovanligt att det faktiskt är någon som är med dig inne på toaletten och bevittnar provlämningen, varvid det alltså skulle kunna vara lite suspekt med Wish-produkten :p
 
Har du gjort dopingprov nån gång? Jag har gjort det (obs rutin/random test, aint no junkie) och då får du en mugg och sen gå in på toaletten själv, dock med dörren öppen + ett färgmedel i toan. Så tanken med den där är att ha färdig urin i behållaren (alltså någon annans rena) som du sen lite smidigt häller över medan testpersonen är utanför toaletten (de står ju inte och stirrar på en direkt).

Aha, nä, jag vet bara hur vi gör på socialtjänsten och där står de faktiskt och stirrar på en så där hade det inte funkat.
 
Den här hör väl inn under konstiga saker - men jag tycker faktiskt den är lite skön och kul på ett vis! 😂

Screenshot_20190813_164329_com.facebook.katana.jpg
 
Har du gjort dopingprov nån gång? Jag har gjort det (obs rutin/random test, aint no junkie) och då får du en mugg och sen gå in på toaletten själv, dock med dörren öppen + ett färgmedel i toan. Så tanken med den där är att ha färdig urin i behållaren (alltså någon annans rena) som du sen lite smidigt häller över medan testpersonen är utanför toaletten (de står ju inte och stirrar på en direkt).

Det gäller bara att inte göra som en basketspelare (tror jag det var) gjorde. Han tog flickvännens urin men man blev lite misstänksam när provsvaret kom och han var gravid 🤣🤣
 
Det gäller bara att inte göra som en basketspelare (tror jag det var) gjorde. Han tog flickvännens urin men man blev lite misstänksam när provsvaret kom och han var gravid 🤣🤣
Jag har för mig att även detta har hänt en travkusk när dopingprov infördes i Sverige.. :rofl: har dock ingen säker källa!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
986
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
317
Juridik & Ekonomi Någon som gjort det? Jag förstår att det blir mindre ekonomiskt.. även att det påverkar pensionen. Påverkar det semesterdagar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 549
Senast: Nepenthe
·
Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
522
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp