Konstiga saker på Wish

Okej efter noggrann undersökning av de skumma valnötsglasögonen har jag kommit fram till följande (för att slippa skriva på mitt exarbete).

Såhär står det på wish
"1PC 5 Styles for Choice Eyes Moxa Burner Glasses Roll Holder Stick Moxibustion Walnut Tool Massage Walnut Moxibustion Spectacle Frame Eye Moxibustion Instrument for Children Myopia and Amblyopia Eye Protection Instrument Eye Moxibustion Instrument Eye Moxibustion Instrument"

Sen hittade jag passande nog en studie tror jag https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03116776 och kan läsa mig till att det är för torra ögon.

You're welcome

För torra ögon?
Okej. Då ska jag testa med att erbjuda mina vårdtagare valnötter isf ögondroppar i kväll. Smidigt för mig :up:
 
Eh?
Screenshot_20201207_195805_com.facebook.katana.jpg
 
Vad jag fick fram genom google (har äntligen avinstallerat wishappen!) så är det ett inkontinensskydd där man stoppar snoppen i ”kondomen” och fäster slangen i en påse på benet. Känns som att det kan bli väldigt jobbigt att gå då. Men jag hade nog lätt kunnat se en Sweden rockare använda något sådant med tanke på allt jag har sett där 😂
 
Vad jag fick fram genom google (har äntligen avinstallerat wishappen!) så är det ett inkontinensskydd där man stoppar snoppen i ”kondomen” och fäster slangen i en påse på benet. Känns som att det kan bli väldigt jobbigt att gå då. Men jag hade nog lätt kunnat se en Sweden rockare använda något sådant med tanke på allt jag har sett där 😂
Ja då är det en uridom.
 
Vad jag fick fram genom google (har äntligen avinstallerat wishappen!) så är det ett inkontinensskydd där man stoppar snoppen i ”kondomen” och fäster slangen i en påse på benet. Känns som att det kan bli väldigt jobbigt att gå då. Men jag hade nog lätt kunnat se en Sweden rockare använda något sådant med tanke på allt jag har sett där 😂

En dåligt designad uridom alltså. Säljer förhoppningsvis inte så bra..
 
- GÖÖÖSTA STOOOOPP!!!
- OJ! Det var nära. Men titta....det är ju Conny! Och Ulla-Maj, hon har ju varit borta sen vecka 12 :nailbiting: Herregud vilken fasa!
- Vi får ta vägen genom vardagsrummet till köket. Glöm Conny och Ulla-Maj, inget kan rädda dem nu. Kletet har tagit dom.

Visa bifogad fil 61260
Nej men fan vad vidrigt 😕 är meningen att de ska fastna och ska svälta ihjäl? Hoppas det åtminstone är något giftigt så de dör fortare..
 
Nej men fan vad vidrigt 😕 är meningen att de ska fastna och ska svälta ihjäl? Hoppas det åtminstone är något giftigt så de dör fortare..
Nä, det är klisterremsor som används mot både småfåglar och gnagare, de fastnar som flugor och svälter ihjäl. Var en McDonaldsrestaurang, i Norge eller Sverige, förra året som hade det och det blev med rätta ett himla liv. Ett :devil: påfund. Fy :devil:, ser inget roligt i det. :cry:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
989
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
319
Juridik & Ekonomi Någon som gjort det? Jag förstår att det blir mindre ekonomiskt.. även att det påverkar pensionen. Påverkar det semesterdagar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 560
Senast: Nepenthe
·
Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp