Konstiga saker på Wish

Nej, du trampar ju ner hälen så plattan bär tyngden. Det blir en hävstångseffekt.
Nä? Man trycker till med bakre delen av foten, så åker tån uppåt och då även dörren?

(Skrev visst samtidigt som @Mia_R :D )
Jag tror fortfarande att man kommer få en obehaglig belastning där iom att jag tror att man rätt automatiskt kommer lyfta tån men jag lär aldrig få veta för jag tänker inte köpa någon :D
 
Alltså. Den här förstår jag inte vitsen med alls.

Jag menar de män som vill se/klä sig som kvinnor skulle väl aldrig ta något sånt här? :rofl:

Screenshot_20201209-222054_Facebook.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
989
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
319
Juridik & Ekonomi Någon som gjort det? Jag förstår att det blir mindre ekonomiskt.. även att det påverkar pensionen. Påverkar det semesterdagar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 560
Senast: Nepenthe
·
Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inspiration sökes: Dop-present
  • Hat
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp