Konsttråden!

Då var hela väggmålningen klar. Jag blev nöjd, även om det såklart alltid är lätt att stirra sig blind på vad som kunnat bli bättre. Men jag är nöjd, och stolt över att jag vågade göra en!

IMG_2340_jpg.jpeg
 
Fantastiskt fin! Vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men jag älskar hur du har fått till ljuskänslan. Det känns verkligen som att det kommer fram äkta solstrålar från mellan träden (särskilt det lilla hålet mellan träden ovanför vägen). Ljuvligt!

Tack snälla! 🙏
Det var en tacksamt ljus att måla!
 
Har börjat på ett nytt projekt. Kul men svårt! Helt klart en utmaning för mig som nästan endast målat porträtt.
Jobbar som vanligt i lager och här är jag nu i processen! Jag har lagt ungefär tre lager (förutom på bakgrunden som fortfarande är endast bas). Fler lager kommer.
Det är rätt mkt skevheter som ska rättas till (målar på fri hand med pensel och min finmotorik samt ögonmått är inte det bästa 😅 )

IMG_6418.jpeg
 
Har börjat på ett nytt projekt. Kul men svårt! Helt klart en utmaning för mig som nästan endast målat porträtt.
Jobbar som vanligt i lager och här är jag nu i processen! Jag har lagt ungefär tre lager (förutom på bakgrunden som fortfarande är endast bas). Fler lager kommer.
Det är rätt mkt skevheter som ska rättas till (målar på fri hand med pensel och min finmotorik samt ögonmått är inte det bästa 😅 )

Visa bifogad fil 135741
Tycker den so far är jättemysig! Älskar ljuset! 😍
 
Provade att skulptera för första gången idag! Såg en fantastisk skulptur av massor av demoner på instagram för ett tag sedan och har sedan dess velat ha en likadan(liknande) skapelse så tänker att jag får försöka återskapa den själv. 😅

Två timmars arbete, går inte jättefort det här. Hoppas att jag lyckas hålla den blöt tills imorgon. Så att jag kan lägga till detaljer. 😄
IMG_1617.jpeg
 
Provade att skulptera för första gången idag! Såg en fantastisk skulptur av massor av demoner på instagram för ett tag sedan och har sedan dess velat ha en likadan(liknande) skapelse så tänker att jag får försöka återskapa den själv. 😅

Två timmars arbete, går inte jättefort det här. Hoppas att jag lyckas hålla den blöt tills imorgon. Så att jag kan lägga till detaljer. 😄
Visa bifogad fil 137479
Vad gullig 🥰
 
Provade att skulptera för första gången idag! Såg en fantastisk skulptur av massor av demoner på instagram för ett tag sedan och har sedan dess velat ha en likadan(liknande) skapelse så tänker att jag får försöka återskapa den själv. 😅

Två timmars arbete, går inte jättefort det här. Hoppas att jag lyckas hålla den blöt tills imorgon. Så att jag kan lägga till detaljer. 😄
Visa bifogad fil 137479
Är det alltså första gången du testar att skulptera, och ändå blir det så bra? 😲
 
Tack så mycket! Självtorkande lera jag köpte på Claes Ohlson 😅 har byggt en liten struktur av aluminium-folie som jag täckt med lera så att den inte ska ha svårt att torka.

Åh men det låter ju som något enkelt att börja med, exakt vad jag hoppades på att höra 😄
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 717
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 908
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 842
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Kattsnack 10
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp