Köpa import- vad tänka på?

ujent96

Trådstartare
Har hittat en trevlig liten häst som jag ev är spekulant på... Saken är den att hästen är 8 år och en import från ungern. Något speciellt man ska tänka på vid köp av importer? Några "svaga" punkter man ska titta extra på?

Mina funderingar är ju lite hur hårt tagen hästen är som unghäst....om det blir köp ska jag exp. röntga...

Sv: Köpa import- vad tänka på?

Det finns massvis med trådar om import, sök på de så kommer du få svar på de flesta av dina funderingar!! = )

Liknande trådar

Hästmänniskan Troligtvis blir det ponnyköp nästa år! Känns superkul men är lite kluven hur vi ska tänka med storlek på ponny. Dottern är född -15 dvs... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 978
Hästmänniskan Hej! Hittat en trevlig 5 åring som jag varit och provridit. Är intresserad men den är inte billig heller (enligt mig… 150”). Ägaren... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 042
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 581
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Bergsyra
  • Ormbett
Tillbaka