Koppla grimskaft i träns

Vad bra :)!
Men det fanns bara onesize på Hestbolaget, och hon är ju stor 🤔
Bra att veta dock, jag har bara stött på ridgrimmor som använts bettlöst 👍
Om du har en riktigt duktig skomakare där du bor, blir de glada att sätta tänderna i något spännande. Så klura lite om du har något träns att bygga om och visa lite bilder för skomakaren, så kan det lösa sig bättre än du tror. :)
 
Om du har en riktigt duktig skomakare där du bor, blir de glada att sätta tänderna i något spännande. Så klura lite om du har något träns att bygga om och visa lite bilder för skomakaren, så kan det lösa sig bättre än du tror. :)
Jag har en!!
Han har fixat mina grimskaft faktiskt :) Vilken bra idé!
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 248
Senast: Sirap
·
Tävling Hej! Jag behöver hjälp att tolka TR 2023 Hoppning. Såhär står det: ”2. Träns / huvudlag 2.1. På tävlingsområdet ska hästen ledas i...
Svar
4
· Visningar
1 450
Senast: Sootie
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 337
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 317

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp