hundvalpen

Trådstartare
Hejsan, funderar på att skaffa kor om något år! Men vill även ha getter/får och hästar. Det enda jag vill vet just nu är hur stor betesmark djuren behöver? Om det finns någon bra hemsida där man kan läsa om sånt. Eller om någon vet tack på förhand :)
 
Hejsan, funderar på att skaffa kor om något år! Men vill även ha getter/får och hästar. Det enda jag vill vet just nu är hur stor betesmark djuren behöver? Om det finns någon bra hemsida där man kan läsa om sånt. Eller om någon vet tack på förhand :)
Vill ha runt fyra kor, två hästar och fyra getter/får eller båda tillsammans (8st tillsammans) om nu får o getter kan bo tillsammans
 
Mycket bra info om sådant där borde du kunna hitta på jordbruksverkets hemsida. Har för mig de har med sådant om storlek på hagar osv.
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Det har flyttat in nya kor i byn och jag har fullständigt kärat ner mig i dessa underbart vackra skapelser :love: Jag kan väldigt lite...
2
Svar
37
· Visningar
4 102
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 731
Senast: Mabuse
·
Foder & Strö Hej, har en häst som är lite dålig i magen från och till. Har gett henne proferm men nu när det börjar ta slut hade jag tänkt köpa in...
Svar
5
· Visningar
586
Senast: lillan222
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 266

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp