Kostymbyxor

Bukefalos 30 år!

Mirre

Trådstartare
Fick upp en reklam på facebook om kostymbyxor som såg väldigt sköna ut. Men sidan känns inte helt seriös och hade en del dåliga omdömen. Finns det något liknande någon annanstans?
4004.webp

Fick upp en reklam på facebook om kostymbyxor som såg väldigt sköna ut. Men sidan känns inte helt seriös och hade en del dåliga omdömen. Finns det något liknande någon annanstans? Visa bifogad fil 189533
Jag har köpt många byxor därifrån och har alltid blivit supernöjd. Korrekt storlek, bra material och kvalitet. De äldsta byxorna jag har nu är nog runt tre - fyra år gamla. Tvättade jätteofta och är fortfarande lika fina.

Jag har köpt många byxor därifrån och har alltid blivit supernöjd. Korrekt storlek, bra material och kvalitet. De äldsta byxorna jag har nu är nog runt tre - fyra år gamla. Tvättade jätteofta och är fortfarande lika fina.
Ok, kanske är värt att kolla in det alla fall då kanske.

De från Lindex var också snygga, Ninepine med men de var för dyra

Halara har jättemycket fint men tyvärr dropship. Jag har ett par byxor därifrån, förstod tyvärr först när de kom (skickades från china) att jag inte borde köpt..

Men det finns ganska många märken som har mjuka och sköna kostymaktiga byxor. De vanliga affärerna har en del, vila, ninepine, madlady osv.

Måste säga att ninepine är katastrof på min kropp. Har beställt och det blev bedrövligt, men har hört så gott om dom så besökte butiken och det var fortfarande bedrövligt, trots att jag kunde prova många olika modeller!

Hade verkligen velat att det fungerade, men nej, det gick verkligen inte alls (tyvärr!).

Jag har tights därifrån som funkar, men byxorna är helt horribla i passformen för mig. Hade så velat att de skulle funka för vissa modeller är supersköna, men de sitter så fruktansvärt illa att jag inte kan visa mig i dem. :down:

Jag gillar också Lykke från Lindex.

Utöver det så är ICHI en favorit både för kostymbyxor och kavajer. De har både klassiska och mer mjuka varianter av båda, så det gäller att vara lite uppmärksam på materialet om en beställer på nätet - båda är väldigt bekväma överlag imo men det blir ju lite olika utseende/intryck på olika typ av material.

Jag har tights därifrån som funkar, men byxorna är helt horribla i passformen för mig. Hade så velat att de skulle funka för vissa modeller är supersköna, men de sitter så fruktansvärt illa att jag inte kan visa mig i dem. :down:
Det är exakt samma för mig. Har flera tights som jag älskar, men deras byxor ser helt bedrövliga ut på mig.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Svensk politik 9
  • Arbetsintervju
  • Hiss & diss - del 8

Barn

Hund

• Rintränings- och utställningstråd
  • Valpkull!

Katt, Andra Djur