Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har köpt många byxor därifrån och har alltid blivit supernöjd. Korrekt storlek, bra material och kvalitet. De äldsta byxorna jag har nu är nog runt tre - fyra år gamla. Tvättade jätteofta och är fortfarande lika fina.Fick upp en reklam på facebook om kostymbyxor som såg väldigt sköna ut. Men sidan känns inte helt seriös och hade en del dåliga omdömen. Finns det något liknande någon annanstans? Visa bifogad fil 189533
Gillar också domNinepine! Helt fantastiska och värda sitt pris.
Måste säga att ninepine är katastrof på min kropp. Har beställt och det blev bedrövligt, men har hört så gott om dom så besökte butiken och det var fortfarande bedrövligt, trots att jag kunde prova många olika modeller!Ninepine! Helt fantastiska och värda sitt pris.
Ok, kanske är värt att kolla in det alla fall då kanske.Jag har köpt många byxor därifrån och har alltid blivit supernöjd. Korrekt storlek, bra material och kvalitet. De äldsta byxorna jag har nu är nog runt tre - fyra år gamla. Tvättade jätteofta och är fortfarande lika fina.
Måste säga att ninepine är katastrof på min kropp. Har beställt och det blev bedrövligt, men har hört så gott om dom så besökte butiken och det var fortfarande bedrövligt, trots att jag kunde prova många olika modeller!
Hade verkligen velat att det fungerade, men nej, det gick verkligen inte alls (tyvärr!).
Madlady har bättre pris än Ninepine men i princip samma byxor.Fick upp en reklam på facebook om kostymbyxor som såg väldigt sköna ut. Men sidan känns inte helt seriös och hade en del dåliga omdömen. Finns det något liknande någon annanstans? Visa bifogad fil 189533
Det är exakt samma för mig. Har flera tights som jag älskar, men deras byxor ser helt bedrövliga ut på mig.Jag har tights därifrån som funkar, men byxorna är helt horribla i passformen för mig. Hade så velat att de skulle funka för vissa modeller är supersköna, men de sitter så fruktansvärt illa att jag inte kan visa mig i dem.![]()