Sv: Kramas!

Min hund gör precis sådär:love: Det är jättemysigt när man sitter på kvällarna och kramas. Pojkvännen kan visa sig lite avis, men jag och Anton bara myser:D
 
Sv: Kramas!

Japp min gör också så där! Och det är hur mysigt som helst:love:
 
Sv: Kramas!

Min yngsta tax (tik) kramas så att det står härliga till. Hon lägger hakan och allt skägg mitt i ansiktet på en, och gärna kroppen över halsen. Och så ligger hon där och "gnäller" på nåt lyckligt vis. Väldigt välkommet om man kikar på TV, och får en viltfärgad skäggtoffs i ansiktet så att man inte ser ett skit. Försöker man finta bort henne blir hon vääldigt bedrövad. ;)
 
Sv: Kramas!

Åhhh, nu måste jag gå och mysa med mina hundar :love: :love: :love:
 
Sv: Kramas!

Sådär gör min softie också. Han tycker det är jättemysigt. Helst ska man klia honom på ryggen samtidigt..
Han tycker också om att ligga sked och bli kliad på sidan och benen samtidigt. Det är väldigt uppskaddat av både mig och hund. Mysigt!
 
Sv: Kramas!

Ohh, jo min gillar också att ligga sked. Fast bäst är det att ligga mellan mig och sambon, på rygg med huvudet på hans axel och att vi båda kliar henne på magen. :D :love:
 
Sv: Kramas!

Precis som min "lilla" älskling!! Hon kan bara inte få nog!! :love:
Längtar efter att krama på henne, träffas bara på helgerna för tillfället...:(
 
Sv: Kramas!

Haha, ja, det där känner man ju igen. Skillnaden är väl storleken på hund: Har en schäfer som bara älskar att kramas, pussas, ligga och gosa på folks bröst, ja, allt sånt.. Hon fattar inte själv hur stor hon är...:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Kramas!

Jaa, Benjamin lägger en tass på varje axel och pussas sen på kinden eller halsen.
När han blir buren vill han han att det ska vara som när man bär en människobebis mot axeln :o Håller man honom på annat sätt så byter han ställning själv.
 
Sv: Kramas!

Åh, så sött!

Ja, min ena hund gillar att kramas. Men hon gillar all kontakt, pussar, kramas, ligga mycket nära, ligga i knät etc.
 
Sv: Kramas!

Nah, Det är så sött när dom gör så=)
Båda våra husky killar gör det; Men dom gillar all annat kel med..
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 540
Övr. Hund Hej, Vi har en underbar labrador (6,5 år). Tidigare var vi fodervärd, i 1,5 år, till en annan labrador (8 år nu) som sedan blev...
Svar
19
· Visningar
1 840
Senast: Johanna1988
·
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 641
Senast: Septicemia
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 782
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp