M
MalinLundqvist93
Egentligen så förstår inte jag varför man kräver pengar för att någon ska hjälpa dig motionera och ta hand om din häst. Lägger man ut en annons med att man behöver hjälp med hästen, 1-2 dagar i veckan, 700kr i månaden, eller mer/miindre, alltså varför? Du slipper ju dem två dagarna i veckan och kan göra något annat istället! Gå ut med dina vänner, din man eller bara ta en dag ledig för att vara med familj eller bara vara!
Behöver man verkligen hjälp, borde inte pengar ha någon betydelse alls. Och man hade lättare fått hjälp ifall man inte krävde pengar, för då hade flera varit intresserade.
Ni kanske inte behöver hjälp egentligen, utan bara vill tjäna pengar?
Någon som förstår hur jag tänker?
Och dem som "behöver hjälp" och säljer ut sin häst pga detta, ni kan väl svara på varför ni gör det? Är faktiskt nyfiken.
Behöver man verkligen hjälp, borde inte pengar ha någon betydelse alls. Och man hade lättare fått hjälp ifall man inte krävde pengar, för då hade flera varit intresserade.
Ni kanske inte behöver hjälp egentligen, utan bara vill tjäna pengar?
Någon som förstår hur jag tänker?
Och dem som "behöver hjälp" och säljer ut sin häst pga detta, ni kan väl svara på varför ni gör det? Är faktiskt nyfiken.