Kronisk snuva hjälp mej nu, jag vet inte vad jag ska göra:(

Sv: Kronisk snuva hjälp mej nu, jag vet inte vad jag ska göra:(

Ja många tårar har det blivit idag:cry:
Jag försöker tänka på att hade jag inte tagit hand om honom, eller att han inte hade hittat hit så hade han säkerligen strukit med redan då för fyra år sedan för den öroninflamation var inte att leka med.
Han hade ju inte blivit kastrerad heller isåfall och så mycket ärr som den katten hade efter alla slagsmål, förr eller senare hade han ju mött sin överman.

Så otroligt social och gosig katt, han har verkligen satt djupa spår hos mej.
 
Sv: Kronisk snuva hjälp mej nu, jag vet inte vad jag ska göra:(

Ja, jag är glad att jag åkte dit och jag är så glad att min sambo kunde följa med för jag hade aldrig kunnat köra hem efter den persen.
Och jag är väldigt glad att jag startade den här tråden så att jag vågade kräva, och visste vad jag skulle fråga efter.
Och jag är så otroligt lättad att det inte var något smittsamt han hade, jag hade inte klarat av att tvingas se dem tackla av en efter en om det inte hade funnits något att göra:cry:

Jag visste ju att risken fanns att han inte skulle få följa med hem för jag hade bestämt mej redan innan att han skulle slippa en medicinering som gjorde att han inte kunde få leva det livet han älskade så mycket.
Att få vara fri och komma och gå som han ville, äventyr hela dagarna och ändå ett tryggt hem när han ville ha det, det kunde jag inte ta ifrån honom.
Det räckte med dom dagarna han fick tillbringa inomhus, han hade nog tappat livsgnistan helt om han tvingats vara kvar där för det är verkligen inget liv för en katt.
Han låg mer och mer, även om han kom springande när man öppnade dörren för att få lite gos så är det ju enorm skillnad på att vara omgiven av andra katter än att bara få träffa människor.
Han såg ledsen ut, som om han undrade varför han skulle vara där och inte fick gå ut:cry:
I vanliga fall brukar de ligga allihop i en stor gosig hög och det är klart att han saknade det.

Det var hemskt att min dotter inte fick säga hejdå men jag kände att jag kunde inte vara så elak mot katten att jag tog hem honom för det.

Det är tungt att vara djurälskare idag:cry:
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 225
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 670
Senast: YlvaG
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 589
Senast: tott
·
  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 827
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp