Kuvert i Outlook

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Monochrome
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 118
M

Monochrome

I Outlook har jag förut fått en ikon i system tray (svenska?) som ser ut som ett kuvert varje gång jag haft olästa mail.

Igår råkade jag stänga av den funktionen och nu kan jag inte se om jag fått nya mail utan att öppna Outlooks fönster vilket är ganska opraktiskt. :smirk:

Någon som vet var inställningen för kuvertikonen finns? Vill väldigt gärna ha tillbaka den igen! :)

Sv: Kuvert i Outlook

Gå in på Verktyg/Alternativ/Fliken Inställningar/Välj Epost-alternativ/Välj Avancerade Epost-alternativ

Mitt på sidan finns rubriken: När nya objekt anländer
Bocka i "Visa ett kuvert i Systemfältet"

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ställt in mailen så att outlooken döljs vid minimering (för att ha bättre överblick över mina andra fönster). Den lägger sig...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: dee79
·
Utrustning Kortar ner historien lite, vill mest se om någon hamnat i liknande situation och hur det löst sig. Jag hade ute en sadel på annons...
Svar
10
· Visningar
2 383
Senast: Draumsyn
·
Träning Lång, invecklad tråd. Har haft lösdrift nu i 3 år och har alltid haft väldigt bra flock trots att hästar har kommit och gått. Hagen... 2
Svar
24
· Visningar
2 395
Senast: Yrja
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 528
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka