Kvalité på träns???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare SarahOlofsson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 710
S

SarahOlofsson

Jag undrar om någon har detta träns eller vet hur kvalitén är??? Jag vet att det inte är så dyrt och kanske inte det bästa men min häst skulle passa i det tunna/runda. Tänkte om risken fanns att det "flätade" upp sig eller liknande och jag har inte så bra erfarenhet av Hööks produkter sedan tidigare men det här är jag väldigt sugen på att köpa...
300350.jpg

Sv: Kvalité på träns???

Det jag tänkte på när jag tittade på det var att hästen kanske får skav... Tyckte själva flätningen var så hård, lädret alltså..
Men jäkligt snyggt! Är det CH-träns?
Har ett sånt pullarträns och är supernöjd med kvaliteten på det! :)

En jag känner har det till sin häst. lädret är helt okej och den har inte fått skav av flätningen! Däremot den löstagbara "flärpen" till snokremmen tycker jag är för lång så snokremmen hamnar långt ner! Men å andra sidan tycker inte jag att man ska behöva använda den ;)

Jag har tittat på det i butiken och jag tyckte att lädret var väldigt mjukt och smidigt för att vara ett "billighetsträns". Jag ska nog köpa ett sånt!

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
885
Senast: TinyWiny
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 077
Senast: Ajda
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 431
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka