JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Snubblade över klassen och undrar lätt... Vad P står för?? Är det någon ponnyklass som bara ponny får anmäla till eller??
Sv: La 1
Ja det är ett program som bara används på ponnytävlingar.
Jag misstänkte det, men vart så snopen då man på en seriedressyr till för både ponny och storhäst hade det som en klass att anmäla till....
Om det är en klubbtävling tex, kan man ju använda det till stora om man vill.
Ja det är möjligt att man fått det om det varit aktuellt, jag kollade aldrig då programmet är överkurs för oss att tävla på. Men funderade just om jag fattat rätt att det var ett ponnyprogram.
Körning
Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Dressyr
Ni som varit ute och tävlat LC-LB eller har haft möjlighet att kika på dessa klasser på tävling, hur ser det ut med nedsittning vs...
Dressyr
Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och...
2
3
4
Tävling
Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Flyttbart/flexibelt stängsel?
Övr. Hund Ah, det där skulle mycket väl kunna fungera. Den ene är jag säker på att han inte hoppar, han är lite feg för staket. Och tanken är inte...
Linda_A
1 minut sedan
Svar: 3
Visningar: 75
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag tror också att det lätt blir så när man bara möter random folk på gatan och de inte har något att jämföra med. Liten och nätt...
Sel
30 minuter sedan
Svar: 1 936
Visningar: 187 886
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Åh, är det den som blir kvar? Har ni bestämt namn? 😍
Ceta
Idag kl 16:17
Svar: 1 001
Visningar: 73 674
Hund